17 czerwca br. podczas gali w Warszawskim Hotelu Polonia Palace po raz ósmy wyłoniono marki i firmy wysokiej reputacji – PremiumBrand 2013. Po raz drugi również nagrodzono marki w pilotażowym badaniu na grupie specjalistów rynku budowlanego.
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który kompleksowo bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
Projekt prowadzony jest od 2006 roku.
Reputacja marek w badaniu PremiumBrand oceniana jest na podstawie 4 wymiarów:
W badaniu pilotażowym w sektorze budowalnym pod uwagę były brane 4 wymiary:
Badania prowadzone są metodą CAWI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm, a w przypadku badania pilotażowego w sektorze budowalnym, na grupie 100 specjalistów tego rynku.
Organizatorem projektu jest MMT Management odpowiedzialny za projekty i konkursy.
Za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison.
Źródło: www.premiumbrand.pl